Flower power dress

Klänning - H&M, Leggins - Ullared, Snapback - Monki, Armband - Second Hand och fått av mormor, Halsband - Fått av mormor
 
Bjuder på dagens outfit, hur jag ser ut den här söndagen. I dag blir det fokus på tentaplugg, inför omtentan i matematik som sker nästa vecka. Tänker dra mig in till skolans bibliotek och sitta där och lura. Brukar få mer gjort då. Men först ska jag äta upp min frukost. För ni vet väl att frukost är det viktigaste målet under dagen? ÄT FRUKOST! Kroppen kommer att tacka dig en vacker dag. :)
 
Vad ska ni ha för er i dag? Önskar er i alla fall en fortsatt härlig söndag! Vi hörs när vi hörs. Kram till er. ♥

Kommentarer
Johanna säger:

Jättesnygg klänning! :)

Svar: Tackar så mycket, Johanna! (:
Veronica

2014-05-25 | 09:58:27
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

sv: men absolut så är det oftast.. Ändå boken jag läst där filmen vart bättre är nog the notebook :).

2014-05-25 | 20:29:51
Bloggadress: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note