Ett snabbt frukosttips!

För första gången på länge tog jag sovmorgon. Tillät mig att vakna då jag själv vaknade. Vilket blev halv 11. Himla skönt, men samtidigt spred sig lite ångest över att klockan redan var så mycket. Men men, i morgon ska jag gå upp tidigt, då kompenserar jag det hela. Haha! :) Känner ni precis som jag? Det roliga är att i tidigare år hade jag aldrig känt på detta sätt. Lustigt värre... Fast man förändras ju med åren.

På tal om något helt annat. Nu återgår jag till rubriken. Tänker den här fredagsförmiddagen tipsa om ett snabbt frukosttips! So here we go!


Något som jag tycker är uppskattat till frukost. Stekt ägg och macka med skinka samt ananas. Mums! Ananasen gör att det blir extra sött och gott på mackan. Ananas och skinka är en riktigt bra kombo! Ni måste bara testa i fall ni gillar den här frukten. ;)

Kommentarer
GoForFit säger:

Mums! Ananas-älskare som jag är så får jag nog allt ta och testa detta! ;)

2014-05-30 | 12:19:27
Bloggadress: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note