Blir en soft måndag

Hej svejs i Lingonskogen! :D

Kom hem från London ca vid 13:00 i dag, var då minst sagt slö - klev innanför dörren, tog av mig ytterkläderna och slängde mig sedan direkt på sängen för att vila. Sedan käkade jag pizza och nu sitter jag ute på balkongen och softar på livet med go musik i lurarna! Inte helt fel om ni frågar mig. ;) Dock är det något knasigt med mitt ena ben, det skakar nämligen. Jaja. Där ser man.

Btw, jag har länge varit ute efter ett par snygga militärbyxor och fann ÄNTLIGEN ett par... My dream came true...

Dessa gav jag endast 165 kr för. Snacka om ett fantastiskt bra kap! Jag är verkligen supernöjd. :)

En liten del av resan kommer kanske upp senare. Det återstår att se. Jag tänker inte lova någonting.

Annars... hur är läget med er denna måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note