Aquarium - Treasure Chest and Caviar Nail Art

Nämen, hallojsan på er!

Den här onsdagen har jag pluggat riktigt bra ute på balkongen. Känns som att matematiska begrepp, principer och allt sådant börjar fastna i min hjärna. Himla härligt, och att dessutom sitta i sällskap med solen.
Och vet ni vad? När man har varit såpass produktiv, får man ge sig själv en belöning! Vilket var i mitt fall... *Stor fanfar*
 

... Just precis, belöningen var alltså att måla naglarna samt sätta på små, kluriga och envisa Caviar pearls som bara ville jävlas med mig, hela tiden. Ingen överdrift. Det tog sin lilla stund innan jag och Caviars bildade ett vänskapsband, dock lossnar de allt efter vart. Kul! Vi var nog inte så bra vänner trots allt. Men aja, det var rätt roande i alla fall.

Är du intresserad av det fina, gudglittriga nagellacket "Aquarium - Treasure Chest"? Då kan du haffa det här. Själv köpte jag mitt när jag var i London. :) Fick med mig en hel del smink hem från resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note