7 saker ni kanske inte visste om mig



1. Jag har ALDRIG tyckt om grädde. Och kommer nog ALDRIG att göra det heller. Petar därför ALLTID bort grädden på tårta eller liknande. Det kan ses som oförskämt för många. Men visst hade varit värre om jag hade ätit och istället "langat" en avskyvärd blick? Just på grund av att jag tycker det smakar så äckligt.

2. Har oftast lättare att umgås med killar än vad jag har med tjejer. Det blir gärna drama med tjejer! Big no for me. Skulle därför vilja ha en mera blandad kompott.

3. Flyttade hemifrån då jag var 18, i och med utbildningen här i Borås. Annars hade jag nog inte bosatt mig i denna lilla stad. Det känns inte som att det är någonting för mig. Vill bo där det händer saker!

4. Tycker om att fotografera. Har fått lite av en fotoskada (är man dessutom bloggare så är man) vilket en del av mina vänner inte förstår sig på. Alltså att jag fotar min mat osv. Fast det tror jag att man först inser när man bloggar själv! Förhoppningsvis.

5. Jag älskar att träffa nytt folk och festa. Helt fantastiskt att alla människor har så olika eller lika personligheter. Det fascinerar mig verkligen!

6. Något som jag VERKLIGEN har fastnat för... är snapbacks! Tycker att det är sjukt coolt att bära som tjej! Funkar även riktigt bra om man har bad hair day eller bara vill flasha till sin outfit. It's awsome!

7. Jag har kämpat mig igenom hela min tid som en levande varelse. Hade sjukt svårt att lära mig läsa i förskolan, tyckte verkligen att det VAR pest och pina så fort en bok sattes rakt framför näsan. Men skammen som ger sig! Nu tycker jag om att läsa böcker. Dock blir det mest kurslitteratur (inte lika kul, haha). Ni som är studenter förstår mig säkert mer än väl. ;) Under hela livet har jag fått kämpa med att lyckas med betygen. Särskilt i gymnasiet där mycket annnat distraherade mig på ett negativt sätt... Ni må tro att jag har en extrem kämparglöd när jag väl sätter manken till!! "What doesn't kill you makes you stronger". ♡

Kommentarer
MATILDAS säger:

Tycker inte heller om grädde XD

2014-05-16 | 10:53:32
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Vad kul att läsa. Grädde har jag heller aldrig gillat.

2014-05-16 | 11:57:38
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note