Mentorsträff och ändrade planer



Har haft mentorsträff i dag som ni redan vet. Det var riktigt givande! Vi tog upp intressanta och aktuella ämnen. Mer får jag tyvärr inte knysta om. Eftersom vi har tystnadsplikt.

Well well. Ändrade planer. Skulle ju tränat Body Balance i kväll, men de ringde från Nordic Wellness och meddelade att det hade blivit inställt på grund av sjukdom. Tråkigt men känns bra för då kan jag ägna mig åt plugg. Borde egentligen inte träna heller med tanke på att jag dras med en förkylning. Hoppas jag kan kila till gymmet i helgen i stället. :)

Right now: Sitter och väntar på att min fyllda zucchini med bacon, vitlök, zucchinikött ska bli färdigt i ugnen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note