Livet deluxe: frukost ute på balkongen

Livet deluxe. Det vill säga en bra början på den här tisdagen. Gjorde i ordning frukost och därefter gick jag ut och satte mig på balkongen. Tvekade dock först, för att det regnade, men nej... jag skulle minsann utmana vädret! Fast satt ändå under taket, höh.
 
När jag äter min frukost måste jag självklart sitta bekvämt. Dessa kuddar är perfekta. Mjuka, gosiga och mysiga att vila rumpan på men även ha som ett härligt ryggstöd. Jomen, visst.
 
Efter uppladdningen av energi var det tyvärr dags att sätta näsan i plugget. Kändes ju sådär lagom kul. Men fick bita i det sura äpplet helt enkelt! Just do it. Kan väl dock tillägga att jag då smög in och satte mig i soffan i stället. Det var ju lite småkyligt ute.
 
Under en av mina pluggpauser, cyklade jag iväg till Coop Forum för att handla. Det var riktigt skönt att komma ut och få frisk luft samt röra på dököttet, haha!
 
Väl hemkommen från affären lagade jag rotfrukter i ugn. Yammi! Har även hunnit med att slänga in en maskin tvätt (är nu inne på andra). Känns sjukt gött att ta tillvara på dagen så här. Fast ibland är det så sjuuuukt segt att gå upp ur sängen. Men när man väl har tagit sig upp och känner fötterna mot golvet så är det helt klart värt det. Och då man sedan inser hur mycket man hinner göra. Kan inte förstå hur jag kunde sova bort dagarna då jag var yngre. Kunde sova hur lätt som helst till inpå förmiddagen. Galet ju! Tur att man lär så länge man lever.
 
Jag är rätt trött nu. Den här tisdagen har gått med en väldans fart och tänker dra till gymmet nu! Puhh. Sedan kan jag slänga mig i soffan med gott samvete och hoppas att jag orkar plugga då.
 
Senare kommer bilder från min och Ulrikas promenad i söndags. Det får du bara inte missa! :)
 
Hur mår ni i dag skruttar? ♥
 

Kommentarer
Sanna säger:

Det där glaset, vill haaa!!! :D Så snyggt!

2014-03-18 | 19:42:25
Bloggadress: http://sannaminaord-sanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note