Körde ett hårt pass på gymmet!

Fit
TRUE STORY. weheartit
 
Påminn mig om att aldrig hoppa över någon form av protein (alltså kött eller liknande). Okej? Det blir inte bra i slutändan. Särskilt inte om man ska träna. I alla fall inte för mig. Kan ge ett exempel från i dag. Åt bara rotfrukter i ugn och nu på kvällen var jag sjuuukt hungrig! Fast när jag väl började äta så kunde jag inte känna mättnadskänslan. Riktigt obehagligt... Min mage ylar till och med fortfarande. Trots att den har fått mat. Kroppen är allt bra konstig ibland. Hmm.. Har ni varit med om samma sak? 
 
Nåväl, kom hem för en stund sedan från gymmet. Körde ett hårt pass! Orkade plugga när jag var hemma. Först gick jag på löpbandet (I know, riiiktigt jobbigt) och sedan sprang jag   5 minuter. Jag har dock absolut ingen koll på vad övningarna heter (haha, är ju nybörjare vettni). Det jag vet är att jag körde 5 repetioner på varje maskin, vilade någon sekund och sedan var det dags för 5 till. Och så höll jag på ett tag. Gick runt och körde olika maskiner. Kunde nästan inte sluta! Vilken kick det ger alltså. Spana in snygga boys är ju aldrig fel heller. ;) Innan jag drog mig från gymmet gick jag ett par minuter på löpbandet och sedan sprang jag 5 minuter. Det är något jag tänker upprepa varje gång, är säker på att det kommer ske en otrolig utveckling! Övning ger färdighet. 
 
Det svåraste är oftast inte att träna, utan det är att ge sig iväg och träna som kan ta emot. Håller ni med mig?

Kommentarer
Kevin Moralez säger:

haha skönt inlägg! :) Keep fighting

2014-03-19 | 22:35:05
Bloggadress: http://kevinmoralez.colin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note