Kvalitetstid med mor min sköna


En fin guldelefant utanför restaurangen där jag och mor min sköna käkade Thai-buffe tidigare i dag. När vi ändå var en sväng förbi Bäckebol. Gottit värre! Innan vi slog oss till ro i ätandets stund, kikade vi i lite affärer men ingen av oss var särskilt shoppingsugna. Så det gick rätt fort.


Så här såg min tallrik ut på restaurangen... Det var inte helt fy skam vill jag lova! Smarrigt vill jag lova! ;) Vad har ni haft för er denna onsdag? Hittat på någonting kul? Tell me! Jag är superdupermega nyfiken. ^.^Btw, jag har redan varit hos my familia i fem dagar. Tiden går sååå ruskigt fort. I och för sig har det hänt saker i stort sett hela tiden. Flera händelser kommer att ske! Får se när jag drar hem till Borås. Jag har ingen längtan direkt.

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

Åh det såg inte lite gott ut ;)

2014-06-18 | 23:43:37
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/
william säger:

mm blir inte lite sugen på maten :D

SV; kinderägg är så goda:D & oja, man får en sån nostalgikkänsla :D

2014-06-19 | 11:42:04
Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note