Hur fräckt det VORE att åka till rymden. Träffa massvis med rymdvarelser. Hur coolt?


we♡it / Kollage gjort av mig

1. Jag har ALLTID fascinerats av den här bilden. Liknar rymden, änna då va. Det får mig genast att tänka på hur fräckt det VORE att åka till rymden. Träffa massvis med rymdvarelser. Hur coolt? Har även hört att i rymden finns inga känslor. Ska nog pysa iväg på bumsen! Varför vänta... YOLO.

2. "Vi tar sista minuten, vart du vill" Tralala... *Nynnar på "Sista minuten" - Medina. Jag skulle mer än gärna velat blicka ut över palmerna och solnedgången. JUST nu. Drömma får man göra. I alla fall senast jag kollade. Kan ha ändrats. Haha!

3. Stockholm är en fin stad. Har besökt den två gånger. Kungsträdgården har länge lockat mig. Om jag drar till Stockholm så kommer det vara första prion. Hur vackert? Någonstans jag dock redan har varit...
Yes, det stämmer. Senast jag var i Stockholm fotograferades "dagens outfit" vid Slussen. Superfint där ju! Båtar, hamn, avgaser och rosa fluffiga moln. Vem vill inte befinna sig där liksom? ;) Rena paradiset. Come on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note