En Midsommarafton jag sällan kommer att glömma. Det blir vad man gör det till. Alltid.

Hej svejs i lingonskogen!

Hur är läget med er allesammans? Nu tänker jag bjussa på ett par ord och bilder som beskriver hur min Midsommarafton har varit. Den blev inte som jag hade tänkt mig. Jag och min bästa vän Sanna, skulle ha festat i Göteborg. Men det gick inte för att hon hade ont i sin fot. Somliga vänner hade nog bestämt med någon/några andra. Men jag är inte sådan. :) Vi gjorde det bästa av situationen, helt enkelt. Och den blev helt makalöst bra! En Midsommarafton jag sällan kommer att glömma. Det blir vad man gör det till. Alltid.


Först tog vi en promenad längs ödsliga Haga, i Göteborg. Sedan...

... satte vi oss på en uteservering och chilldrack var sin cider. Gottit värre! Efter en stund träffade vi även ett par sköna grabbar som vi tjötade med under kvällen.
Den här människan går egentligen inte att beskriva med ord. Hon måste upplevas. En fantastiskt ödmjuk, kärleksfull, omtänksam, humoristisk, snäll, tålmodig, gullig och underbar person. Skulle kunna babbla i all evighet. Men väljer att sluta här. Sanna betyder OTROLIGT mycket för mig!! She is my star. ♡
Kan inte vara annat än glad, när jag har en sådan fin bästa vän. Jag är verkligen lyckligt lottad! Hur har ni spenderat er Midsommarafton? :D

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jo, det hade jag verkligen:) Och nu har jag nog också fått tillbaka blogglusten men svårt att finna tid istället för det känns som om jag jobbar hela tiden :/ KRAM

2014-06-23 | 21:04:34
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Thaipinnen säger:

så fina ni är!

2014-06-24 | 13:00:23
Bloggadress: http://Thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note