Det blomstrar här hemma



Hur fint?! I dag fick jag ÄNTLIGEN tummen ur och for iväg till Blomsterlandet, köpte fina blommor. Dessa fyra pelargoner fick följa med mig hem för endast 99 spänn. Visste redan då att en blomma skulle bli utan en kruka (alldeles övergiven) men det var ett lättlöst problem - köpte en liten kruka. :)

Jag är riktigt nöjd över resultatet. Tänk vilken stor skillnad blommor kan göra i hem. Det blir en större hemtrevnad, färgglatt och glädjande! I love it! ♡Nu är mitt nästa projekt att hålla dem vid liv. Tror ni att jag klarar av det?

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Tack fina du <3 Så fint du har fått det :D

2014-06-02 | 22:23:49
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note