Blir sugen på att skaffa en bebis

Jag har alltid älskat barn! Har det efter min mamma. Tycker om att vara så där löjligt barnslig tillsammans med barn. Blir sugen på att skaffa en bebis.

I dag blev det massor av bebismys hemma hos några bekanta. Finns nog ingenting mysigare än sådant mys. Deras son Hugo kom till världen för ett tag sedan. Han fick veeerkligen vara i centrum, den här torsdagen. Sjukt söt och go!! Ett riktigt litet charmtroll. :)


"Hugo, titta in i kameran" *pekar ivrigt* "Va? Vart är kameran Veronica?!"

"Vad mysigt det är med bebismys. Jag är såå glad."
"Jag är lite förvånad, vem är det som håller i mig... Hmm... har jag alla tår kvar, tro? Jodå, det verkar jag ha. Skönt. Blev orolig där ett tag"

"Jag är riktigt glad och pekar åt kamerans håll för att försöka få Hugos uppmärksamhet. "
"Ööh? Vad är det för tokpelle jag har hamnat hos."

"Mysigt att ha sin son i famnen."
"Att sova hos mamma är allra bäst. Nu har jag hållit låda med gästerna alldeles för länge."

"Vi är väldigt glada allesammans. Vi känner oss dock som kändisar. Många som ska fotografera oss. Ibland kan kändislivet vara jobbigt..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note