Vill du beskriva dig själv positivt?

Hej på er finisar!

Jag tänkte testa en ny sak! Har alltid tyckt om att läsa dikter och skrivit en del egna. Gör dock inte det så mycket längre. Nåväl, nu tänker jag slänga ihop ett bokstavsrim och det vore hemskt kul om ni gjorde likadant i kommentarsfältet här nedan! Det hela handlar om att man ska beskriva sig själv positivt. :)

En gammal bild från Skåneresan jag och Sanna gjorde...
 
Nu kommer jag att beskriva mig själv positivt. So here we go!!

V
änlig
Envis
Rolig
Otrolig
Nogrann (allt som oftast i alla fall)
Ivrig
Charmig
Ansvarsfull

Kommentarer
Carina säger:

Vilken fin bild på dig/ kram Mamma 💜

Svar: Tack så mycket, mor min sköna! <3
Veronica Pettersson

2014-07-31 | 17:38:47
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Jag är värdelös på att komma på bra saker om mig själv:(

2014-08-01 | 14:56:38
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note