Sommartorsdagarna i Borås

 
God kväll på er finisar!

Jag tycker inte att min hemstad erbjuder så mycket i vanliga fall. Om man inte hittar på saker själv, det vill säga (vilket jag ofta gör). Därför är det himla kul när Sommartorsdagarna är på shemat, då är det även liv i luckan här i Borås. Haha! Så i torsdags var jag med ett gäng och kollade på Agnes-live. Hon är så jävla grym! Helt galet vad hon har utvecklats som artist. Hennes scennärvaro och röst. Inte konstigt att hon har slagit igenom internationellt. Det var en riktigt härlig stämning i publiken, minns extra tydligt att det var en man som samlade burkar som verkligen släppte loss. Sjukt underbart att se!! Kul med människor som vågar bjuda på sig själva. Jag sjöng och dansade till låtarna. 

En liten fråga till er: Finns det någon Boråsare som läser min blogg? Vore väldigt kul att veta! :)

Just det ja! Efter att vi kollat på Agnes-live blev det spontant buggdansande i Parken. Jag älskar att göra saker jag inte brukar göra. Därefter drog vi till Lilla Bränneriet och satte oss och chilldrack - bara hade det allmänt roligt och trevligt! Det blev en fantastiskt lyckad torsdag! Tack, alla ni som var med.

Kommentarer
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Jag bor ju i Göteborg, så det är ju inte superlångt från Borås. Kul att se Agnes!

2014-07-07 | 09:53:23
Bloggadress: http://sessie.se
KassandraPalma säger:

sv: Eller alltså Medina vart ju helt okej live men inte de bästa precis

Nu så är jag tillbaka igen, hoppas du har haft en fin vecka!! Kram :)

2014-07-07 | 12:20:34
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
Clin säger:

Vad skoj =) Älskar sommaren. Den erbjuder så mycket saker. Marknader m.m

Sv: ja, jag älskar det pajerna. Eller pajer över lag. Tyvärr är inte barnen och gubben så glada i de så man får ju passa på när man är själv ;)
Kram

2014-07-07 | 15:56:46
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note