Sitter ute på balkongen och chillar på livet



Tjenixen, hola amigos!

Hoppas allt är väl med er. Med mig är det i alla fall fint. Just nu sitter jag ute på balkongen och chillar på livet. Innan jag ska dra på grillfest. Det kommer bli riktigt roligt! Vi siktar på att vara vid en sjö, men planerna kan ändras - det kan bli spontant helt enkelt. Ser mycket fram emot den här dagen/kvällen och kanske håller vi igång till inpå natten också. Who know?! Den som lever får se. ;)

Hur ser era lödagsplaner ut?

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

åh så skönt för dig! Jag skulle bara ta det lugnt :D kram

2014-07-05 | 22:59:34
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note