Packning för Kypesjön


Så här kan min packning se ut om jag ska dra till en sjö (i det här fallet Kypesjön). En bok ifall man känner för att läsa. Just nu läser jag "Niceville", har sett filmen men aldrig satt näsan i boken. Tyckte därför att det var på tiden! Haha, tre stycken bikinis fick även följa med. Gillar oftast att byta när man precis har badat, för att slippa ligga på en extremt blöt handduk. Tips tips! Solbrillor är alltid bra att ha, dessutom. Alltid lika roligt med ett par nya och fräscha!! En liten praktisk kylväska införskaffade jag mig i dag när jag var och handlade på Coop. Hur fin? Btw, kommer träffa Emma, Jasse, Michaela och Mellker vid sjön. De tar buss och jag cyklar. ;) Vi kommer grilla, sola, bada och äta massa gott. Blir hur bra och mysigt som helst!

Det här kommer bli en superbra onsdag! Önskar er en lika härlig dag. Kram på er! ♥

Kommentarer
Ida säger:

Hoppas det blev en kanonbra dag!

2014-07-23 | 23:13:01
Bloggadress: http://alwaysida.blogg.se/
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Snygga brillor! :D
Jag solar och badar i samma bikini, mest för att jag hatar att byta om vid stranden osv. Men också för att jag gillar när bikinin har torkat, haha. Jag vet inte varför, men känner mig duktig att jag varit så länge i solen då.. Blir så rastlös av att sola, bada osv. ;D

2014-07-24 | 00:03:00
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note