Lekte Lilla Sjöjungfrun. Varför inte liksom?

Herre jävlar vilken fantastiskt fin måndagskväll jag har haft tillsammans med min goa vän Cecilia! 🙌😆💖



Bild 1: Dessa tjejer känner sig väldigt stolta och svettiga som har klarat att köra hinderbanan ett x antal gånger. 👍👏 Det är HELT klart värt två tummar upp!

Bild 2: Me in action. Det här var det jobbigaste på hela banan (eftersom jag är höjdrädd). Men jag klarade det! Hur grymt?

Bild 3: Trots att jag var typ helt slutkörd efter hinderbanan, så ville jag jogga ett varv runt fotbollsplanen. Sedan slängde jag mig på gräset för att jag var så trött.

Bild 4: Jag kände för att spontant bada i en liten å efter träningen och passade på att leka Lilla Sjöjungfrun samtidigt. Varför inte liksom?

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

AHAHHAHAH omg XD

2014-07-29 | 11:27:48
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note