"Jag är pratglad, men tycker inte om att prata med främlingar."



* Jag ÄLSKAR att ligga och dra mig på morgonen. Ibland blir det alldeles för länge...

* Jag är pratglad, men tycker inte om att prata i telefon med främlingar. Vårdcentralen och andra nödvändiga samtal.

* Mitt favoritdjur har ALLTID varit hund och kommer ALLTID att vara. Minns under min barndom att jag och särskilt en vän letade efter hundar att klappa. Härliga minnen!

* Jag vill gärna dra ut på krogen, men inga av mina vänner vill gå eller så är dem inte hemma, *suck*. Får se vilket årtionde jag kommer dit. Har dock funderat på att dra dit själv. Men hur kul är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note