Intensiva och roliga dagar

Hallojsan i stugorna!

Det har hänt väldigt mycket det senaste. onsdags var jag inne i stan - fotograferade, chillade och bara hade det allmänt gött helt enkelt. Bilder kommer!

Gårdagen bjöd på morgonträning. Fick ett ryck då jag vaknade vid 04:30 att dra till gymnet. Käkade frukost ute på balkongen och sedan drog jag iväg. Körde ett pass på 30 minuter, mera orkade jag inte på grund av dålig sömn.

Efter passet handlade jag (07:06). Haha, har aldrig någonsin varit så tidigt ute i en affär. Där inne började jag prata med en trevlig tant eftersom jag tänkte flytta min vagn. Då hon svarade något i liknande med: "nej nej, den är inte det minsta i vägen". Sedan flöt samtalet på. Goa och pratglada tanter är så himla härligt! Älskar när folk faktiskt pratar med sina medmänniskor (i det här fallet mig).

På väg till bussen hem. Fick jag syn på detta glädjande besked...

Yeeah. Det blir kul. Har aldrig testat Frozen youghurt förut (eller hade med mig det på min och Sannas Skåneresa). Fast då hade det smält i påsen, så det gick inte att äta/dricka det. Spännande kommer detta bli!!!

Lite senare blev det häng vid Kypesjön tillsammans med Emma, Jasse (även deras vovve Mellker var med) och Mikaela. Bus med Mellker, mat och glass, solande, badande och tjötande stod i fokus. Fick till och med Mellker att simma. :) Åååh, hade en helt fantastiskt fin fredag! Kunde inte ha fått en bättre dag! Den var såååå lyckad och rolig. Men det blir ju ALLTID vad man gör det till ;D Glömde till och med att fotografera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note