Gårdagen bjöd på en fet jävla kväll.


Jag och Mikaela taggade innan Ken Rings-liveframträdande. Hur grymt? Well, jag var mest taggad här.

Gårdagen bjöd på en fet jävla kväll. Höjdpunkten var ju självklart att se Ken Ring-live men kollade även på Brödraskapet (haha, som jag aldrig hade hört talas om förut). Svensktoppen hägrade även, då en vinnare av tre fick chansen att spelas på P3 och det blev Mikaela Samuelsson. Jag blev inte förvånad, har tävlat mot henne tidigare i talangtävlingar och hon är verkligen sjukt duktig!!!

Kameran fick följa med, så flera bilder utlovas! Tänker dock inte säga när. Vi får se helt enkelt.

TA HAND OM ER.

Kommentarer
Dennis Widmark säger:

Svar: Tack! Jag vet inte hur jag fick så många följare, men något har jag väl gjort antagligen =P

2014-07-18 | 09:29:48
Bloggadress: http://denniswidmark.se
V I L M A L A ♔ säger:

Härligt c:

2014-07-19 | 12:04:42
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note