Det kallar vi inte musik. Utan oväsen. Fast vi var glada att vara i varandras sällskap i alla fall.

God morgon på er, goingar! Har vaknat två gånger om. Så nu tänker dra på en morgonpromenad innan frukost. Bjussar på en bild från i går, då jag var vid Kypesjön och badade. Hur skönt som helst! Övar på att bli bättre på att hålla andan under vattnet medan jag simmar med ena armen (eftersom jag måste hålla med andra handen för näsan). Jag blir bättre och bättre. Kommer längre och längre. Tror jag har rätt bra lungor med tanke på att jag har sjungit mycket i mina dagar.


Hittade en kompis! När jag skulle testa inte nudda marken bana. Hur sööt? En minigroda. Döpte honom/henne till Grodis och funderade på att ta mig grodan hem! Ligga och mysa med i sängen. ;) Haha nä då! Skämt åsido. Det skulle bli rätt slemmigt. Här kommer ett par bilder från i lördags. Var med min bästa vän Sanna och tänka sig jag ville visa henne Kypesjön, haha! Visst blir ni förvånade? :) Kypesjön är väldigt vacker. Liten men vacker!
Dagen bjöd på strålande sol! Folk var på bra humör, förutom jag och Sanna som slutligen hade tröttnat på ett par killar som spelade "musik" ur en hötalare. Bara hardstyle. Det kallar vi inte musik. Utan oväsen. Fast vi var glada att vara i varandras sällskap i alla fall. Såklart! ♡

Kommentarer
KassandraPalma säger:

så gullig liten groda

2014-07-28 | 08:14:33
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
Clin säger:

Kysste du inte honom?? Din prins kanske hade dykt upp då ;)

Sv: Har du inte? Men stackare ;) Det är helt underbart. Fast ändå jobbigt. Haha man kan inte äta, sova och bara funderar. Saknar och längtar men är ändå så blyg.... Sen kan det vara hemskt också om inte kärleken är besvarad.
Vi försöker hålla kärleken vid liv. Lite lättare att få ensamtid nu när barnen blivit större ;)

2014-07-28 | 23:23:08
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note