Kvällspromenad fylld med stor glädje




Jacka: Ullared / Beanie: JFR / Halsduk: Mamma har stickat

Kom nästan alldeles precis in från en härlig kvällspromenad. Var på väg åt ett helt annat håll, musiken och jag. Men då plötsligt får jag se att Fanny är på väg åt ett annat håll med sin vovve, Doris. Såklart att jag då ändrar riktning och ändrar riktning och ropar "Fanny" högt. Dock når det inte hennes öron utan i stället reagerar Doris på mitt rop och springer i en väldans fart fram till mig. Haha!

Från att jag och musiken skulle gå en kvällspromenad slutade det med trevligt sällskap. Det blev en kvällspromenad fylld med stor glädje. Tillsammans med en fin människa och vovve. Underbart!

På tal om någonting helt annat. Nu när jag har fått frisk luft och fysisk aktivitet. Får jag ännu en gång välkomna min fantastiskt roliga kurslitteratur... "Barn och naturvetenskap - upptäcka, utforska, lära". Den är faktiskt väldigt intressant. Nåväl, dags att sluta tjöta nu och komma till skott!

Ha en sjukt fin onsdagskväll! :D

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

härligt med en kvällspromenad!

2014-01-30 | 10:58:44
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note