Jag diggar mig själv till tusen!

Wooow wooow alltså. Denna tisdag har jag verkligen överträffat mig själv. Diggar mig själv till tusen! Inte nog med att jag satt i bibblan och tentapluggade ett par timmar. Det skulle inte sluta där. Utan på kvällskvisten drog jag mig mot simhallen för att både simma och köra vattengympa. Bestämde mig för att vandra ner dit i stället för att ta bussen (spara pengar) vilket jag oftast aldrig gör annars om jag ska någonstans. Men nej, icke sa nicke! Blev en härligt frisk (kylig) promenad på cirkus 24 minuter.
 
Det var sååå sjuuukt gött att gå till simhallen (för en gångs skull) - simma och köra vattengympa. Jag känner mig som en helt ny människa! Dessutom gick jag samma väg hem då jag var färdig tränad! Bojkottar bussen, hehe. Av en särskild anledning faktiskt. Sparar till något alldeles speciellt förstår ni. Vad det är för något talar jag om i morgon för er! STAY TUNED *evil laugh* MOHOHAH. ;
 
Btw, jag kommer säkerligen ha "go träningsvärk" i morgon. Men då vet man att man har kämpat. That's it!
 
En annan sak jag vill ge er information om redan nu. Är att jag har hittat ett sjukt soft soffläge. Lyssnar dessutom på Hey Baby. Riktig nostalgi eftersom jag som liten lyssnade på denna låten helt galet mycket!! Här i soffan kommer jag att sitta tills jag ska kolla vad det finns att äta från kylen (vilket jag tänker göra på momangen, thihi!) Fast jag kommer dock komma tillbaka så fort jag har hittat något ätbart.
 
Vackra staden Borås i mörker. Vill ha dig i mörkret hos mig.

Kommentarer
Carina säger:

Hehe duktig du e!!!

Svar: Jao, jag kände mig fantastiskt duktig!!!
Veronica

2014-01-15 | 00:34:10
ANGELICA - Hälsosamt säger:

Härlig känsla!

2014-01-15 | 13:19:56
Bloggadress: http://nattstad.se/healthbyangelica
Lotta säger:

Sv: Jaa, det hade jag verkligen :)

och shit vad duktigt av dig! Jag som knappt orkar flytta mig från stolen när jag tentapluggar ;)

2014-01-15 | 14:32:15
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note