Bjudit på otroligt mycket roliga saker

 
Den här helgen har bjudit på otroligt mycket roliga saker. Det var faktiskt länge sedan jag hade en sådan här händelserik helg. Då det verkligen händer någonting hela tiden. I fredags var jag ju bara hemma efter skolan. Ägnade då tid åt sång och tecknande. Hur underbart som helst! Egen tid är otroligt viktigt för mig.
 
I lördags gick jag ner till stan och mötte upp min gamla körkompis för att köpa en biljett till nästa veckas Gospelkonsert i Gustaf Adolfs Kyrka (som ni redan vet). Därefter kikade jag runt i affärer - hittade en kofta på Gina Tricot som jag har suktat en del efter men tyckt att den varit för dyr för mitt bankkort! Lycka då när man ser att den är på REA och ligger på endast 99 spänn, det är helt överkomligt. ;) Tur att jag väntade! Efter shoppandet (en kofta) drog jag till ICA Maxi och handlade. Bättre sent än aldrig brukar man ju änna säga! ;D
 
Väl hemkommen gjorde jag i ordning bacon och makaroner (dock syns i makaronerna, haha) + en sallad vid sidan om. MUMS FILIBABA!
 
Efter maten kom det ett litet sms i mobilen från Cecilia i undran om jag ville komma till henne och det ville jag mer än gärna. Fjäskade mig till att hon kom och hämtade mig med bilen, hehe (a) Ful jag är! Men det var inte helt fel att slippa åka buss, just so you know.
 
Vi gjorde chokladbollar (som vi har snackat om ett x antal gånger tidigare då vi har träffats) men det har inte blivit av då av olika anledningar. Så vi tyckte VERKLIGEN att det var på tiden! Innan det tog vi dock och käkade lite macka och filmjölk för att stilla vår hunger.
 
En fantastiskt trevlig och mysig lördagskväll tillsammans med en fin vän i samband av mackor, promenad, chokladbollar, skratt, djupa samtal, sång och musik. Me löve!
 
http://www.contekton.org/res/BorasStadsparksbad/boras_stadsparksbad.jpg
Bildkälla
I går var jag iväg lite innan 10 för att simma med Cecilia. Hur underbart som helst och kul! Vi lekte självfallet i vågorna, rutchkanan men motionssimmade även ett par längder och livräddade herrdocka (som man fick göra då man gick i grunskolan). Ni vet den där orange saken? Spännande!
 
Yes, såhär såg min helg ut i stort sett. Minst sagt händelserik! Vad har ni haft för er i helgen? ♥ Tell me! I want to know.

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

vad god salladen såg ut

2014-01-27 | 12:53:22
Bloggadress: http://maddisenj.se
Louise säger:

Åh vad roligt med en så händelsefull helg! :D Allting ser grymt gott ut :D

2014-01-27 | 13:31:56
Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se
Annika säger:

Gott :D

2014-01-27 | 15:50:12
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Vad roligt att du haft en bra helg:)

2014-01-27 | 17:16:15
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note