Vårdcentralen + onsdagsplaner

Hallojsan på er!

Hade tid hos Vårdcentralen 08:00. Vi kom fram till att jag borde vara allergisk mot hundar (något annat vet varken jag eller hon). Eftersom jag umgås mest med hundar och tar jag tablett så hjälper det och då kan det inte vara någonting annat. Tyvärr! Har fått receptbelagd medicin mot det. Därför står jag och väntar utanför Apoteket. :) Tjohoo! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Eller?

onsdagsplaner: Cykla hem efter Apoteket, packa träningsväskan för att spela badminton med Cecilia och försöka hinna plugga innan jag drar!

Önskar er en förträffligt grym onsdag! Ha det bäst. :D

Kommentarer
Anonym säger:

sv: ja:D nej eller mina föräldrar har en katt så jag får gosa me han ibland :P haha dudå?

2014-02-13 | 08:47:03
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note