Cardioträning

Som sagt. Har tränat Cardio här hemma i 30 minuter och man inte räknar med stretchingen.
Cardio=cardiovascular, det villl säga det står för hjärtat och blodomloppet. Cardioträning är konditionsträning. Kondition förstod jag sannerligem att det var. Kände mig verkligen helt slutkörd efter passet. Med andra ord har jag kämpat! Det är sjukt jobbigt att träna när man är otränad. Blev helt genomsvettig och framför allt benen tog stryk. ;) En härlig känsla! Såhär svettig och go var jag efter passet...
Följ mig hemskt gärna på Instagram @verreperre

Snart kommer Ida hit. Då ska vi göra hemmagjord pizza och sedan bänka oss framför Melodifestivalen. För den är ju såå bra! *Host* Godsaker kommer självklart sällskapa oss senare i kväll. Det hör liksom till.
Ska ni också kolla på Melodifestivalen sötnosar? ;D

Kommentarer
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Bra jobbat!

2014-02-22 | 22:07:11
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note