Min kropp är knepig



Min kropp är knepig just nu. Den vet inte om jag ska vara sjuk eller frisk. Just nu känner jag mig förkyld (gjorde det för någon vecka sedan också). Förkylningen försvann då med den har svårt att bestämma sig för om den ska låta mig vara eller jävlas med mig! Just nu jävlas den. True story bro.

Skulle ju kört vattengympa men fick dessvärre skita i det på grund av min förkylning. Aldrig bra att träna om man inte är fit for fight! Så i stället gick jag ner till stan och fixade en födelsedagspresent (ska på födelsedagskalas i dag) till en vän samt köpte lite annat när jag ändå hade vägarna förbi. :)

Hur har er lördag sett ut hittills? och hur kommer den att fortsätta? ♥

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, verkligen! Så himla gullig film :) Har du några roliga planer för helgen?? =) kram!

2014-02-01 | 13:45:26
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note