Gymmat och boxat

Gammal bild, men jag orkar inte leta fram någon annan. ;) Så ni får stå ut!
 
Som ni säkert redan vet var jag och Cecilia på gymmet i går. Det var sjukt roligt! Talar väl mest om att boxningen var kul, haha! Det andra är jag inte lika förtjust i, men jag känner mig faktiskt rätt sugen på att komma igång med träningen! Mer än att gå på vattengympa/simma. Inte lika stor träning i det. Fast visste ni att en halvtimmes vattengympa är en timmes träning om man skulle göra det på land? Det är sjukt grymt i alla fall. Nåväl, körde rätt hårt på gymmet. Blev alldeles svettig!! En sådan himla go känsla, och framför allt mina ben kändes som gele och armarna ska vi inte prata om hur de kändes i dag när jag vaknade. :o "Go träningsvärk" brukar det kallas, har jag hört!

Kommentarer
Carina säger:

Bara o fortsätta! ! 👍

Svar: Jao, funderar på att skaffa gymkort! Men samtidigt vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Eftersom jag tröttnar fort.
Veronica

2014-02-17 | 22:00:50
Anonym säger:

sv: ååh vad tråkigt :( jag visste inte att man kunde bli det senare, trodde det var nåt man föddes med :P

2014-02-18 | 08:05:33
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se
mot plus säger:

fin kepa!!

2014-02-18 | 12:19:46
Bloggadress: http://motplus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note