fredagsmys och plugg

Hejsan svejsan på er sötnosar!
 
Hur står det till med er i fredagsmyset? Själv har min börjat riktigt bra. Vaknade av att höra min bästa vän berätta om vart vi skulle volontärarbeta i framtiden (planer måste man ju ha!) I alla fall hon tyckte Malayisa vore ett bra resemål. Jag håller verkligen med henne! Förutom flummande och en underbart härlig känsla att veta att Sanna fanns i min tillvaro. Har vi varit produktiva i dag. Jag pluggade och hon jobbade hemifrån.
 
Innan hon åkte visste jag att hon hade en överraskning till mig. Så himla spännande!!
 
Det var den här fina presenten... Sötaste presentpappret ever! Eller vad säger ni?
 
Ni kan inte gissa vad det var... I promise!
Jag fick hennes bibel som betyder mest av allt för henne. En finare bästa vän får man ju leta efter alltså. Jag är inte kristen, men en sådan fantastiskt fin tanke att ge bort det hon har som allra kärast till just mig! Fick dessutom ett sjukt sött brev också. Aaaw, man blir ju bara sååå glad!
 
Tack, min finaste och älskade Sanna. Jag älskar dig också såååå mycket! Glöm aldrig det!! Jag kommer aldrig släppa taget om dig. 
 
Sådant här kan man ju som sagt också roa sig med en fredagskväll. Lösgodis var länge sedan jag åt så det handlade jag och Mats när vi hade lämnat av Sanna vid tåget. Bra pluggsnacks!
 
Nu ska jag plugga vidare innan jag får sällskapa min familj framför TV:n. Myspys! En bra början på fredagsmyset och kommer bli ett bra slut också. :)
 
Ha en superfin fredagskväll! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note