En sjukt bra tisdag!

Denna tisdag var jag på min VFU. Hade en av mina fem fältdagar. Barnen var helt underbara! De bjöd på "tårta", "kaffe", födelsedagssång för tydligen fyllde jag år. Haha, så himla söööta!! Jag tog även fram gitarren och spelade och sjöng för dem vilket uppskattades väldigt mycket. Till och med barnen som satt vid Ipaden riktade sin uppmärksamhet mot mig. :) Riktigt kul och ett gott betyg! Eftersom barn ofta är som insyltade i den tekniskaprylen. Kurragömma lekte vi dessutom tillsammans. Jag älskar att vara lekfull, precis som barnen!

Det har varit en lärorik och rolig tisdag i dag! Fast det blir ju ALLTID vad man gör det till. :D


Efter VFU:n köpte jag mig en sjukt fin ny tavla inne på Presentknallen (suktade efter den i går) här i Borås. Som tråkigt nog kommer stänga den 28 mars! *Sad face*



Nu har jag kommit till sängs och ska snart sluta ögonen för att få min skönhetssömn. Natti natti goingar! SWEET DREAMS. ♥

Kommentarer
Anonym säger:

sv: vad tråkigt :/ jodå det är helt okej med mig :) själv?

2014-02-19 | 09:49:19
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se
Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Vilken fin tavla. Tråkigt att butiken ska stänga!

2014-02-19 | 15:11:14
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note