En produktiv onsdag

God morgon på er! (har dock varit vaken ett tag).

Allt bra med er denna torsdag? Jag mår i varje fall väldigt fint. Jag tänkte berätta för er om gårdagen vänner. I går var det full rulle när man heter Veronica. Först hade jag en Workshop om Matematik. Vi fick lyssna på läraren när hon babblade matematiska begrepp men även säga vilka tidigare erfarenheter vi har till matematik och No-teknik. Efter det fick vi gå runt till olika bord och testa experiment. Skojigt värre!! Gjorde fler experiment än dessa men valde att endast fotografera dessa.
Här har jag pysslat... trätt på blöta ärtor på tandpetare. Helt klart favoriten bland experimenten. Haha, satt till och med en stund under rasten och pillade med det här. :) Ni borde testa!
Nu tror ni säkert att "Wow, vad lätt det ser ut!". Men tro mig, det är ögonen spelar er ett spratt. Det tog ett tag att knäcka koden men till slut gick det.
Ni kan själva läsa på bilden (I think) hur instruktionerna lyder. Jag glömde dock att läsa så jag arbetade med 7 färger, haha!

Väl hemkommen sökte jag några sommarjobb. Därefter åt jag lunch och strax efter det ringde jag min VFU (praktikplats). Sedan gick jag till Coop och handlade. Framåt kvällen var det dags för spinning på Nordic Wellness. Fygalet vad jobbigt det var alltså. Vet inte om jag kommer sätta min fot där igen. Herrejösses!! Var länge sedan jag var sååå trött i benen. Benen ville knappt ta sig nerför trappan till omklädningsrummet. Tror att de hellre velat vänta på mig uppe vid trappan tills jag var färdig, höhö! (8 Gärna för mig.Förtjänade helt klart en choklad/banan proteinshake efter ett sådant träningspass! Jojjemen. Så fruktansvärt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note