Kvällsfika bestående av lussebullar och te.


En bild på mig och Michaela från i somras då vi var och kollade på Ken Ring live här i Borås. Det var fett grymt!

Hej goingar!

Hur är läget med er? Med mig är det bara fint. Har dock inte känt att jag haft tid att sitta särskilt mycket framför bloggen. Därav inte alltför god uppdatering.

Nåväl, träffade min fina vän Michaela i dag på en kvällsfika. Stack in till affären och köpte med mig fyra lussebullar. :) Te stod även på menyn. Vi myste och åt gott till att det har blivit den första december. Vi hade det riktigt mysigt och trevligt i varandras sällskap! Ett tag sedan vi sågs så det var på tiden. Hade en hel del att ta ikapp. ;)


weheartit / Kollage gjort av mig

Decembermånad är så sjukt mysig och härlig. För det betyder att min favorithögtid - Julafton är på ingång! Fyller år i december också. Myspys ♡ Finns dock en hel del med skolan innan jag kan ta jullov. Sedan ska jag åka hem och umgås med familjen!! Längtar!

Kommentarer
bexollila säger:

vad roligt att du ville va med i min tävling, den avslutas ikv :D

2014-12-02 | 19:23:27
Bloggadress: http://nattstad.se/bexollila
anna säger:

åh tackar :) ja de förstår ja, men i slut ändan kommer de ju vara värt det :D

2014-12-02 | 20:31:59
Bloggadress: http://annamarialarssson.blogg.se
Bexollila säger:

Sv tack!! Ja de är alltid kul med nytt folk :D

2014-12-02 | 21:41:56
Bloggadress: http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note