Bankkortet blev något tommare än innan.


Jag och min fina Cecilia for till Ullared i går. Hon hämtade upp mig strax efter klockan sex. Väl i bilen pratade vi en stund och sedan satte vi på en skiva med Disney som vi sjöng till för fulla muggar!! Helt underbart verkligen! Ååh, musik alltså. ♥

Det här ovan är bland annat vad som fick följa med Veronica hem. Köpte även mat och sådant, dock skittrist att visa. Nåväl, hennes favoriter från gårdagens shopping är... 
 
1. Hennes nya och snygga headset (love pink, som om ni inte redan visste det?!)
2. Träningsbyxor
3. Hårvax - d:fi. (hoppas att det är bra)
4. Flytande eyliner (hon har länge velat köpa en sådan)

Hennes bankkort blev något tommare än innan, nu får hon prioritera sådant hon behöver. :)

Btw, glöm inte min frågestund. Klicka HÄR för att ställa en eller flera frågor!

Kommentarer
MATILDA säger:

Åh vad kul med Ullared :D Varit där en gång och vill definitivt dit igen! Tycker dom har så mycket bra och billiga saker :) Ser ut som bra köp! :)

2014-12-22 | 10:17:00
Bloggadress: http://matildays.se
Mirjam Wallmark säger:

Roligt med shopping! :)

2014-12-22 | 20:55:36
Bloggadress: http://mirjamwallmark.blogg.se/
Susanna säger:

Ser ju ut som kul shopping, kul med rosa hörlurar ju!

sv: Jadå det har det väl haha. Har inte supersvårt för att lära mig egentligen, däremot väldigt svårt att ta tag i saker och faktiskt läsa teorin!

2014-12-22 | 21:31:03
Bloggadress: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note