"Vill gärna hålla Karius och Baktus långt borta"

Bjussar på en bild från huvudstaden, alltså inget mindre än fina Stockholm.
 
Nämen, god kväll finisar!

Hoppas att allt står bra till med er! Jag är trött, men annars är det fint. Tackar som frågar!

Den här torsdagen har verkligen varit fullspäckad. Började morgonen klockan 08:30 med att tvätta och sedan frukost på balkongen (nej, för en getingjävel skulle komma... vad annars?). Så det fick bli att äta inomhus. Kul på Jul!
 
Därefter borstade jag tänderna, såklart. Vill gärna hålla Karius och Baktus långt borta. Känner att det här är väääldigt viktig information för er att veta. Höh! Efter tandborstningen var det dags för tentapugg, tjohoo. Så småningom hade klockan tickat iväg till 10:00 och från den tiden har jag tentapluggat från och till. Under mina pauser har jag kollat mobilen och bläddrat i Femina. Har tagit tillvara på solen en hel del. Tycker om att plugga utomhus, det ger mig oftast bättre koncentration och energi! Frisk luft är bra har jag hört. Tentaplugget avslutade jag vid 17:09. Inte illa. Har fått pluggat i ett par timmar i dag. Känns riktigt bra!

För en stund sedan slängde jag mig på soffan. Hur underbart? Det som återstår av den här kvällen: kommer käka choklad och kolla på film. Ett riktigt bra avslut må jag säga!

Hoppas att ni har haft en bra torsdag! Ni får ha överseende med min kassa uppdatering. Jag är ju trots allt student. ;D Kramar i mängder!

Kommentarer
Emma Grann Fotografi säger:

Vilken härlig outfit!! :)

2014-08-28 | 20:53:48
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Cajsa Lindahl säger:

hihi ja jag håller med. ;-)

2014-08-28 | 22:23:04
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/
fashion säger:

Snygg outfit! :D

2014-08-28 | 23:50:12
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note