Vi satte tjocka rep i gungning. Sanslöst jobbigt. Både styrkan och konditionen ökar.

Fitspiration | via TumblrTrue🙌
weheartit
 
Hej på er!

Bjussar på lite härlig träningsmotivation en sådan här gråmulen torsdag. Hur underbart?
Gårdagens kväll spenderades på gymmet med min vapendragare, Cecilia. Det var hur gött som helst att vara tillbaka! Få känna musklerna jobba. Det var ett tag sedan jag just gymmade. Har utfört annan sorts träning, så legat på latsidan har jag minsann inte gjort. :) Körde på hinderbanan vid Kransmossen två gånger förra veckan. Vilket resulterade i massor av blåmärken. Särskilt ett vid låret, som är större än en pingisboll. No joke!
 
Nåväl, tänkte berätta om hur gårdagens pass gick för oss. Vi startade strax efter 19:00 och satte oss då på varsin crosstrainer för att kicka igång 10 minuters uppvärmning. Svettiga och nöjda, tog vi oss vidare mot en skivstång som väger 15 kg (har jag för mig i alla fall?). Det är den som är allra jobbigast av allt på hela gymmet. Men "What doesn't kill you makes you stronger". Väl efter det tyckte vi att magen skulle få kämpa! Det blev dock mest fokus på biceps. Så småningom kastade vi en medicinboll i golvet till varandra, samtidigt som vi böjde oss rätt djupt (dock glömde jag ofta av att göra det, haha... då blev Cecilia lite småsur på mig). Jag förstår henne. Träning är träning, liksom. Efter det tog vi in boxning. Så sjukt roligt!! Därefter satte vi tjocka rep i gungning. Sanslöst jobbigt. Både styrkan och konditionen ökar.
Om jag inte är HELT ute och cyklar, landade det här goa passet på 1 timme och 30 minuter. Minns inte riktigt när vi slutade. Tack, för ett grymt pass min vapendragare! :D

Kommentarer
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Gött! Jag har sådan värk i hela kroppen så idag blev det "bara" en promenad på löpbandet. Hill programmet, högsta nivån. Svetten rann haha:) Att det kan vara så jobbigt att "gå":P

2014-08-07 | 15:59:16
Bloggadress: http://sessie.se
Jennisbeauty säger:

Härlig motivation! :)

Det skulle vara jättekul om du ville vara med i min tävling där du kan vinna tre superbra Hårprodukter! förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. <3 Kramar :) http://jennisbeauty.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-underbara-harprodukter.html#post-comments

2014-08-07 | 21:20:03
Bloggadress: http://www.jennisbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note