Tog träningen till en högre nivå! Hur grymt och underbart?

God morgon på er, goingar!

Hoppas att ni har sovit gott? Jag har i alla fall slumrat alldeles utmärkt ända fram till halv 9 och är nu rätt pigg liggandes här i sängen, hör när min bästa vän Sanna fortfarande sover. Haha, jag är alltid vaken före henne! ^.^

Låt oss komma till sak. Eftersom jag har tagit in träning mera och mera i vardagen. Vill jag gärna visa er det och förhoppningsvis inspirera till att leva ett hälsosammare liv. So here we go!




Körde ett riktigt gött gympass vid halv 10 i fredags. Började först med Cardio Teater på 15 minuter (ökade 5 minuter) för att utmana mig själv. Därefter blev det 3×10 repetitioner med 4 kg:s hantlar i en bra bicepsövning (länkar inom kort, annars påminn mig). Så småningom drog jag igång med maskinerna. Då blev det fokus på mage och rygg. Efter det hittade jag de "tunga" repen som man skulle sätta i gungning, de var dock väldigt mesiga här i jämfört med mitt gym. Men ändå jobbigt. Slutligen studsade jag medicinboll och även tröttade ut mig på att springa upp och ner för en sådan som ni ser ovan på några bilder. Den blå gråa saken. Har inte den blekaste aning om vad det heter?! Help!
Nåväl, svettig och go landade passet på en timme. Bästa på länge! Kände att jag verkligen tog träningen till en högre nivå! :D Hur grymt och underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note