Jag dör lite inombords.

- Varför går du och knäpper med fingrarna?
- Det håller tigrarna borta!.
- Men här finns det ju inga tigrar.
- Nä, där ser du....

Adam och Eva:
- Adam, älskar du mig?
- Javisst, vem annars?

Putte visar sitt nya hem för några av sina vänner.
- Jag har inrett det helt efter eget huvud.
- Ja, det verkar lite tomt.

Snigelmamman:
- Pass på nu barn, ni får inte gå över vägen nu för det kommer en buss om fyra timmar.

Alltså, dessa roliga korta historier. Hur underbara? Jag dör lite inombords. Favoriten är helt klart den allra sista. Haha, klockren! Har ni funnit någon favorit? :D

Kommentarer
KassandraPalma säger:

så fint!

2014-08-11 | 10:51:20
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note