Jag dör faktiskt lite. SNYGGHETSDÖDEN.




Linnet: Finns här / Sport-bh: Finns här / Träningsbyxor: Finns här / Skor: Slutsålda / Bag: Finns här

Det är sjukt hur roligt det kan vara att kolla på träningssaker och göra kollage inne hos Polovore!! Dock är inte min ekonomi den bästa just nu. När studiebidraget och mitt lån kommer är första prion att köpa ett par träningshandskar (eller ah, näst efter lunch på Raw Food nästa vecka). Har helt galet lätt att få blåsor på händerna när jag använder hantlar och går armgång. Jag måste tänka på mina stackars små händer. :o Btw, den här Nike-bag är sååå fruktansvärt snygg! Jag dör faktiskt lite. SNYGGHETSDÖDEN.

Vad tycker ni om detta träningskollage? Hiss eller Diss? Tell me!

Kommentarer
jessica sofie säger:

sportBH'n jaaaa tack

2014-08-30 | 11:43:18
Bloggadress: http://minimalme.devote.se/
Sverige säger:

Snyggt! :D

2014-08-31 | 02:44:07
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note