Jag blev värsta ruinerad...





Byxor: London / Halsband: Vann i en bokjury / Blus: Fått av Emma / Skor: Fått av Ida

Eftersom jag har flyttat hemifrån, blir kvalitetstid med min mor alltmera sällsynt. Därför uppskattades gårdagen tillsammans med henne på IKEA extra mycket. Då gick jag klädd som ovan. En rätt stor blus i samband med ett par slappa, bekväma och snygga byxor. Pricken över i:et ett guldigt halsband som ett förstoringsglas smyckat med en delfin på och slutligen fräscha gråa skor! :)

Innan vår shoppingrunda talade magarna om för oss att det var dags för lunch... Mamma ville bjussa. ;) Ibland är det bra att ha med sin mamma, höhö!

Jag beställde en Fläsksnitzel och varma grönsaker, sallad och en krokanttårta. Hur gott som helst!

Mätta och belåtna kunde vi nu klampa in bland alla stuff som finns att glo på...

Så småningom passerade vi utgången... Jag blev värsta ruinerad... Haha nejdå. Kom ut med ett doftljus, servetter och dörröppnare till mitt skåp. Snacka om att bli fattig som en kyrkråtta. Jomen visst!

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Gud vad gott det där såg ut tjejen!

Av diverse olika anledningar har bloggen legat nere större delen av sommaren tyvärr. Nu är jag dock tillbaka och möter hösten med att återigen satsa på bloggen! Hoppas du vill fortsätta följa mig och att du kanske till och med kan finna lite inspiration hos mig :) Kram från mig

2014-08-15 | 17:53:49
Bloggadress: http://maddisenj.se
Charlotta Hägg säger:

Sv: Ja, verkligen! Hur bra som helst :D

2014-08-16 | 11:04:01
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
MATILDA säger:

vad gott :D

2014-08-16 | 13:54:25
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note