Del 2: Fotopromenad en solig och vacker sommardag


Vacker omgivning med massor av grönska. Hur fint?

Jag tycker att det är sjukt roligt att fotografera blommor.

Det här kallar jag konst! Graffiti är coolt om man gör något utav det. Målningen liknar Frankenstein. Kan nog vara han, förmodligen ;)

"Don't worry be happy" Tra lala la... *nynnar melodin*

Rosa skor, håriga ben och näckroser är grejer det! Haha

Vilken otroligt vacker himmel mina ögon fick skåda... Makalöst.

Vatten har jag hört att man särskilt ska dricka varma sommardagar. Bäst att lyssna!

Här softade jag på livet, låg på en gräsplätt med fötterna i vädret och bara njöt till fullo. Hur underbart? Och ja, mina glasögon kan sätta extra knäck som solbrillor. Rätt coolt va? Dock vill jag säga att det kostar. Coolt men dyrt.
Helt seriöst... nu kommer ni troligen trilla av stolen eller vad ni än befinner er någonstans. Det här var min första glass ute. Hur galet? Den var fantastiskt god!! Livets goda stunder - glass. Jomen, visst! :)

Gillade ni dessa bilder? I så fall borde ni kika på min första del av denna fotopromenaden. Klicka HÄR.

Kommentarer
idazander.se - säger:

Åh mysigt, älskar blommor :D

sv: åh tack!

2014-08-24 | 13:43:52
Bloggadress: http://idazander.se
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm säger:

Härligt med fotopromenad :D

2014-08-24 | 14:25:57
Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note