Aztec: ett hett mönster i sommar

Ett mönster jag har uppmärksammat har setts väldigt mycket i affärer, sociala medier och på gatorna är aztec. Jag är helt såld på den här trenden men har ännu ingenting i detta fräcka mönster. Måste hålla i mina pengar tills jag åker till London (gaaah, det är redan nästa vecka). Galet.nu! Nåväl, om jag får säga min mening. Det här mönstret är något som är hett i sommar! Här får ni ett inspirerande kollage.

weheartit / kollage gjort av mig
Hoppas att ni gillart! Kommentera gärna. Blir att ta ikapp och svara på kommentarer senare om det finns tid. :)

Kommentarer
Isadora säger:

Så snyggt! :)

2014-05-03 | 18:47:17
Bloggadress: http://isadoraekenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note