Vänner är som diamanter, sällsynta och dyrbara.


Den här fina utsikten kan man blicka från Emma och Jasses balkong. Helt galet vackert!!

I onsdags var alltså en av dagarna jag besökte mina nyinflyttade tjejer Emma och Jasse. Tillsammans med Ida. Sååå himla mysigt! Och vet ni vad? Ne, självfallet inte. Dum fråga. Haha. I vilket fall. Dem bor där jag bodde innan jag flyttade till min studentlägenhet som jag har nu. Fick därför lite extra flashbacks första gången jag skulle hem till dem. ;)


När man kommer hem till ett par som är nyinflyttat är det väl rätt vanligt att man stiger in med presenter då man stegar innanför dörrmattan? (som de inte har ännu, men ah i alla fall). Så jag tänkte: "varför bryta den traditionen?"

Lyckliga tjejer med breda smile öppnade sina presenter och fick då skåda det här...
Hint: Emma är helt galen i Cupcakes och för bådas del går det alltid åt med... hemma.


Jomen visst. Bra där. Du gissade faktiskt rätt. Eller vänta nu här lite...gjorde du??


Hihi, något som jag och mina tjejer är RIKTIGT duktiga på stavas inget mindre än: F-L-U-M :D ♥

Hörrudu, vem gillar inte glass? Toppat med hallon ger ju en extra lyxig känsla.

Film blev det såklart också. För min skull kollade vi på "Hunger Games" eftersom jag aldrig sett den förut. Söta tjejer jag har! :)

Senare på kvällen blev jag tvungen att säga hej då till mina vänner för att bege mig till min allra första övning med Gospelkören (som jag typ tjatat hål i hövet på mina vänner). Så ni må tro att jag både var taggad och otroligt nervös på samma gång! Gaaah, men ack såå roligt det var. Det kommer definitivt läggas in på min fritid. Musik har alltid varit en stor del av mig och kommer vara så länge jag andas in frisk luft i mina lungor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note