This got me to tears...


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans? Den här killen lyckades jag finna slumpmässigt på en tjejs blogg och tänkte varför inte han kanske är bra. Nu vill jag ta tillbaka dem tankarna och i stället säga att han är helt fantastisk!! Vilken jävla röst och känsla han besitter. Jag blev faktiskt helt mållös och tårögd när jag hörde honom.

Hans Instagram stod under alla hans videos så jag följer honom nu, såklart. :) Såg att han har haft studioinspelning med Fredrik Kämpe. Inte det minsta förvånad, för med den talangen så är det inte mer än rätt att han får jobba med kända artister och sådana som är lika begåvade som han själv!

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Tack fina du för din kommentar :)

2013-09-07 | 17:28:03
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note