Min bebis är lagad



Förut var jag och hämtade min bebis (alltså min systemkamera). Åååh, det har verkligen varit en stor och oändlig saknad efter den... Många bloggare har ju en systemkamera och då har jag påmints att min egen är på lagning.


Har nästan alldeles precis ätit lunch. Bjöd in en engelsktalande tjej att göra mig sällskap och det ville hon gärna göra. Efter ett tag i vårt samtal (min något knaggliga engelska) berättade hon att hon är rädd för att ta kontakt med svenskar just för att många är så tillslutna. Haha, tell me about it.


Min fina tygkasse med en massa texter och lite annat gott och blandat i. Snart är det dags att få hjälp med mitt Akademiskt Skrivande. Känns underbart!

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

härligt!!

2013-09-25 | 20:40:13
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note