Live while we're young!

I lördags drog jag hem till Ida. Där väntade hårfärgning, middag, bion "Hur många kramar finns det i världen?" och en spontan utgång senare framåt kvällen. It was fabolous!


Visst blev min vän fin i sin nya hårfärg? :)



Vi förfestade at my place med hög musik, allt från Party-King of Pop. Känslan var helt underbar!


Utanför studenthuset ca 1:41 efter en händelserik kväll/natt på två par krogar. Stegen styrdes först mot X &Y här i Borås men där sätter jag ALDRIG min fot igen. Det var bara en jävla massa snobbar... Sådant folk som tror sig vara bättre än andra och har en tråkig attityd samt släpper inte gärna in någon i sin grupp om man vill dansa med dem. Därför drog vi vääldigt tidigt därifrån vi hann knappt komma innan vi gick. I stället ställde vi oss i en liten nätt kö till Brasseriet och ack så mycket roligare och bättre det var! Betydligt större åldersskillnad men shiiit vad lyckat och det spelades helt okej musik också! Det är faktiskt viktigt. Men framförallt trevligt folk!!

Hoppas ni hade en fin lördag ni med! Och även haft en trevlig helg nu innan veckan började på ruta ett today.

Puss och kram på er :D

Kommentarer
Linda säger:

fina bilder

2013-09-09 | 22:52:24
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note