I'm so excited, I just can't hide it.


Tröja - Cubus ♥ Leggins - Ullared ♥ Skärp och halsband - Lindex ♥ Ringar - Guldfynd och fått av mormor ♥ Snapback - Monki

I'm so excited and I just can't hide it.
I'm about to lose control and I think I like it.

På onsdag ska jag gå på VIP-eventet för The Body Shop i Göteborg. Jag hade turen att bli en av de 100 som får komma! Awsome. Hihi, jag har aldrig varit på något event tidigare (har bara sett massa andra bloggare som varit på ett flertal). Och det verkar vara såå himla glädjefyllt. Ser verkligen fram emot det här! Innan jag beger mig dit ska jag till skolan och få hjälp med mitt Akademiska Skrivande. Känner alltid ångest över mina skolarbeten och det är inte ett dugg kul. Hoppas hon kan ge mig mycket tips och råd. Vill känna en drivkraft och inspireras samtidigt som jag kommer tycka om skrivandet. Vilket jag inte gör nu...

Hur som helst. Jag mår bra denna måndagskväll. Hur är läget med er? I morgon börjar jag sent men ska ändå lägga mig någorlunda för att inte vända på dyngnsrytmen (vet att jag inte mår bra av det). Ska lämna saker till Röda Korset och sedan komma igång med städningen! Fast en film ska vi nog hinna med innan det är sleeptime. ;) Jorå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note