En total spontantripp


En gammal bild från en av tjekvällarna hemma hos Emma och Jasse.

I går slog mig en total spontan tanke då jag satt inne på Centralen i Göteborg och väntade på bussen hem till Borås. Efter ett riktigt roligt VIP-event med The Body Shop. Bilder kommer då jag får tid!

Vaknade därför upp i en annan säng än min egen. Jag slöt plötsligt upp mina ögon hemma hos mamma och Mats. Yes, spontan tanken blev alltså att åka hit eftersom workshops som skulle varit i dag blivit inställda. Jag klagar inte. Alltid lika myysigt att få umgås med dessa två människor. :)

Hoppas ni allesammans mår riktigt bra. Haha, själv är jag lite lagom trött men annars är det bara finfint. Ha en underbar torsdag goingar! ♥ Pussis och kramis.

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Tack så mycket!! kul med spontana saker!

2013-09-26 | 12:26:01
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note