Tokigheter i sin fulla makt

Dan före doppardagen... haha näää, jag menar gårdagen spenderades med min vän Ida at my place. Vi lyssnade på gammal musik och därefter ville Ida dyka in i min "fina" garderob organisering. LOL!
Nu är det betydligt mer organiserat vill jag lova (bild kommer senare).


Heh. Jag hittade min kära termos inne på Eko. Borde nog gifta mig med den, ärligt talat?! Nåväl, den fick följa med mig hem så giftermålet kan ju kvarstå...

På förmiddagen i dag var jag och Ida iväg på en shoppingrunda i Knalleland. Då stormade vi in på Eko, Lagerhaus, Rusta och Jysk. Dessutom gick vi hemifrån mig så vi har säkerligen gått 1 mil fram och tillbaka. Hurtiga tjejer må jag säga!Ligger nu helt jävla exhausted på sängen. Har ont i mina fötter efter allt vandrande... Men ack vad mycket roliga grejer jag hittade!! Bilder dyker upp senare. Den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge. :)

Nä hörrudu. Dags för tanta på 19 år att ta sig en liten powernap för att därefter orka hålla igång hela kvällen. Bland annat packa upp alla grejer. Man blir ju inte yngre med åren, höhö! x)

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note