Drog till med en reservplan


Hihi, i mina vänners hiss (eller ah, inte bara deras men ah). Ni förstår säkert vad jag menar? I vilket fall,  hämtade min mobilladdare hemma hos dem som jag glömde. Träningsväskan med mig, eftersom jag och Cecilia skulle iväg och simma efter det! Haha, men vi fick ändrade planer för Stadsparksbadet stängde redan 16:00. 
 

Så vi fick dra till med en reservplan vilket resulterade till en gofika på Espresso House. Jag kan nästan dö för en kopp Chai Latte. Det är helt himmelskt gott!!

Cecilia visar stolt upp sin Frapino! Det är riktigt gott det också förstås.

Senare på kvällen gjorde jag i ordning makaroner och slängde då på makrill, sallad samt en massa ost som extra krydda på moset så att säga. Dryck: Persika-och hallonjuice, mumsigt värre!

Kommentarer
Maolion säger:

Fin blogg!

2013-09-22 | 02:18:10
Bloggadress: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note